logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۹۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان خبر داد:

سهم ۲۱ هزار میلیاردی زنجان از تسهیلات

سهم-۲۱-هزار-میلیاردی-زنجان-از-تسهیلات-
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: تسهیلات اشتغال در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در قالب جز سه و چهار تبصره ۲ تعریف شده که سهم این استان در جز چهار، ‌۸ هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال و در جز سه، ‌۱۲ هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حسین محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات از طریق ۱۵ دستگاه اجرایی و نهاد حمایتی، کارپردازی و از طریق ۲۳ بانک عامل در استان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: میزان مبلغ پرداختی به هر متقاضی در قالب طرح‌های خویش‌فرمایی و کارفرمایی از هزار و ۵۰۰ میلیون تا ۳ هزار میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به وضعیت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۲ در استان اشاره کرد و گفت: منابع موسوم به جز سه و چهار از طریق نهادهای حمایتی به متقاضیان پرداخت شد.

محمدی اظهار داشت: در سال گذشته، میزان منابع ابلاغی تسهیلات مربوط به جزچهار به استان ۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال بود که مبلغ ۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد آن از طریق کمیته امداد، ‌بهزیستی، بنیاد برکت و صندوق نوآوری به متقاضیان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین میزان منابع ابلاغی تسهیلات مربوط به جزء سه به استان ۱۱ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال بود که ۱۰ هزار و ۱۵۰ میلیارد آن به استان تخصیص یافت و ۷ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال آن از طریق بسیج سازندگی، ‌بنیاد علوی، ‌بنیاد کرامت، ‌قراگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، سازمان زندان‌ها و امور عشایر و روستایی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ نقش موثری در تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی دارد و از شبکه بانکی استان انتظار می‌رود که پرداخت این تسهیلات را در اولویت قرار دهد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر